Програмний засіб для перевірки відповідності санітарно-гігієнічних норм навчального приміщення

Поділитися посиланням:

Категорія каталогу проектів: 

Скочок Олександр Васильович
oksana_savisko@mail.ru
Черкаська область
11 клас загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи № 6 Золотоніської міської ради Черкаської області
-
Програмний засіб для перевірки відповідності санітарно-гігієнічних норм навчального приміщення
Софт
Програмний засіб
Перевірка санітарного стану
Мета дослідження полягає у створенні авторського функціонально завершеного програмного засобу придатного для застосування в освітянській галузі для перевірки відповідності вимогам санітарно-гігієнічних норм навчального приміщення.
Актуальність дослідження полягає в тому, що за останні роки впроваджуються нові стандарти освіти, в тому числі, значна увага приділяється і санітарно-гігієнічним нормам навчальних приміщень. Оскільки, на сьогоднішній день, нажаль, зростає число учнів, які мають відхилення в фізичному розвитку та стані здоров’я, то велике значення має дотримання санітарно-гігієнічних норм навчального приміщення, адже в учнівському віці формуються усі життєво важливі складові організму людини. Оскільки, в цьому віці діти значну частину світової доби проводять в школі, то слід розглянути питання відповідності санітарно-гігієнічних норм навчального приміщення більш детально, адже вади зору може спричиняти невідповідність гігієнічним нормам природного або штучного освітлення (світловий коефіцієнт), захворювання шлунково-кишкового тракту учнів може пояснюватися невідповідністю санітарно-гігієнічним нормам мікроклімату навчального приміщення або невідповідності кількості учнів площі та кубатурі класу. Адже недотримання санітарно-гігієнічних норм навчальних приміщень породжують глобальні проблеми, які стосуються не лише учнів, які навчаються в даних приміщеннях, а й усього людства.
Об’єкт дослідження: санітарно-гігієнічні норми класної кімнати 11 класу Золотоніської загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи №6.
Предметом дослідження особливості санітарно-гігієнічних норм досліджуваної класної кімнати.
При дослідженні даної теми були використані такі загально звукові та специфічні методи:
- Збір інформації
- Опрацювання наукової періодики та науково – популярної літератури
- Здійснення необхідних замірів в досліджуваній класній кімнаті
- Метод порівняння (отриманих результатів з нормами)
- Метод аналізу
Після того, як була отримано результати здійснено аналіз стану досліджуваної проблеми. Мікроклімат класної кімнати (температура, вологість та швидкість руху повітря) сприятливі для навчального процесу. Температура в класі відповідає усім вимогам, вона коливається в межах від 18 до 22ºС, лише іноді, приблизно на 4 – 5-их уроках, температура дещо підвищується. Це пояснюється тим, що всі кабінети в школі знаходяться на сонячній стороні, і саме з 11 по 13 годину сонячна активність найбільша. Але регулярні провітрювання знижують температуру.
Світловий коефіцієнт складає 31%. Отже, ми можемо зробити висновок, що світловий коефіцієнт даного приміщення (відношення заскленої поверхні вікон без рам і переплетень до площі підлоги, норма >25%) перебуває в межах норми.
Площа класу становить 48 м2 . Кількість учнів відповідає площі на одного учня (2,53 м2 на одного учня ( при нормі >1,5 м2 на одного учня) та кубатурі класу (7,6 м3 (при нормі >4 м3)).
Отже, санітарно-гігієнічний стан класної кімнати в цілому задовільний.
Новий спосіб визначення санітарного стану
Медична сфера
Соціальний ефект
Можна використати по всій Україні
-
технологія
-
Сайт допоможе розказати про ідею людям

Теги: